konkurs programistyczny
Aktualności

Startuje nabór do pierwszego w Polsce MarTech Hackathonu

Czy popularny w świecie IT format hackathonowy sprawdzi się w branży marketingowej? Tego dowiemy się 5-6 listopada, kiedy w Warszawie odbędzie się pierwszy w Polsce MarTech Hackathon. Na uczestników czeka zadanie z pogranicza technologii i marketingu oraz pula nagród w wysokości 18 000 zł. Organizatorem wydarzenia jest agencja martech i e-commerce SalesTube powered by hmmh. Partnerami eventu są Shopware, Tpay oraz Izba Gospodarki Elektronicznej.

Rejestracja na wydarzenie już ruszyła i potrwa do 3 listopada. Do uczestnictwa mogą zgłaszać się zespoły od 4 do 6 osób lub indywidualni chętni, którzy zostaną połączeni w teamy w dniu rozpoczęcia konkursu. Do udziału w Hackathonie organizatorzy zapraszają w szczególności frontend i fullstack developerów, project managerów, product managerów, specjalistów business intelligence, UXowców, analityków i marketerów. Mile widziani są zarówno studenci jak i osoby z doświadczeniem zawodowym.

Zadaniem uczestników będzie stworzenie rozwiązania, które wesprze odpowiedzialne wybory zakupowe konsumentów. Warunkiem koniecznym będzie zastosowanie technologii Shopware, ale jej znajomość nie jest niezbędna – na miejscu uczestników będą wspierać eksperci.. Zespoły, które w projekcie skorzystają z rozwiązań Tpay, otrzymają dodatkowe punkty do ogólnej oceny zadania.

Oprócz szansy na wygranie nagrody pieniężnej oraz wsparcia szczytnego celu, na uczestników czeka dawka wiedzy eksperckiej, którą podzielą się specjaliści z zakresu zrównoważonego rozwoju, marketingu, technologii, biznesu i prezentacji.

MarTech Hackathon w formie stacjonarnej odbędzie się 5-6 listopada w Warszawie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. W puli nagród znajduje się łącznie 18 tysięcy złotych. Do współtworzenia wydarzenia organizatorzy zaprosili dwie fundacje pożytku publicznego – Planet Heroes oraz Dignum.

Nasza inicjatywa ma na celu nie tylko szerzenie wiedzy z zakresu MarTech na polskim rynku w formie zdrowej rywalizacji, ale też działanie w słusznej sprawie. Chcieliśmy, żeby praca uczestników miała przełożenie na rozwiązanie faktycznych problemów współczesnych konsumentów – mówi Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer w SalesTube. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy przedstawicieli świata marketingu i technologii oraz dwóch fundacji, które na co dzień wspieramy – Dignum oraz Planet Heroes – żeby podzielili się swoim doświadczeniem i opowiedzieli o wyzwaniach w codziennej pracy, a tym samym zainspirowali uczestników – dodaje.

Hackathon to maraton programowania skierowany do programistów i przedstawicieli pokrewnych zawodów oraz studentów kierunków informatycznych, podczas którego w czasie dwóch dni staną oni przed zadaniem stworzenia określonego w zadaniu konkursowym rozwiązania technologicznego.

Więcej szczegółów na: https://bit.ly/3CEBBs5.

SalesTube powered by hmmh (dawniej Like:agency) od 2021 roku jest częścią agencji MarTech i e-commerce SalesTube.

[Artykuł partnera]

O autorze

Redakcja

Na blogu technologicznym TechFormator.pl poruszamy różnorodne tematy związane z nowoczesnymi technologiami, elektroniką, informatyką oraz z marketingiem internetowym. Znajdziesz tutaj poradniki, instrukcje, recenzje oprogramowania użytkowego, recenzje sprzętu IT, poradniki komputerowe - w tym rozwiązania popularnych błędów i problemów IT oraz porady dla e-commerce.