Mariusz Kołacz – Specjalista SEO, SEM, Social Media

Witaj! Nazywam się Mariusz Kołacz. Pozycjonowaniem i optymalizacją stron internetowych zajmuje się od 2008 roku. Świadczę kompleksowe usługi marketingowe, wliczając w to pozycjonowanie i optymalizację (SEO), prowadzenie kampanii Facebook ADS i Google ADS. Aktualnie najwięcej czasu poświęcam na pozycjonowanie na długi ogon, w której nie ograniczamy się do puli kilku-kilkunastu fraz, tylko promujemy stronę na dziesiątki, setki, a nawet tysiące słów kluczowych. Coraz częściej również idę w kierunku kompleksowości, bo tylko kompleksowe działania w dłuższej perspektywie czasu zapewnią sukces Twojej stronie.

Najważniejsza dla mnie jest jakość wykonanej pracy. Wyznaję filozofię „Jak już coś robisz, rób to dobrze” dlatego zawsze daje z siebie 100%, co gwarantuje sukces.

Kolejną naczelną zasadą którą przyjąłem w życiu jest „Jeśli robisz coś dobrze, zacznij robić to lepiej” – ciągłe doskonalenie umiejętności, pozyskiwanie nowych metod promocji i reklamy powoduje, iż moja wiedza w zakresie SEO jest aktualna, co bezpośrednio przekłada się na jakość świadczonych usług.

W swojej pracy unikam stosowania metod uważanych powszechnie za nieetyczne i zakazane przez wyszukiwarki internetowe. Tego typu praktyki w dłuższej perspektywie czasu są nieopłacalne i szkodliwe dla Twojej strony! Nigdy nie idę na łatwiznę, wolę nadłożyć drogi i wykonać pracę w sposób bezpieczny.

SEO to ciężka i żmudna praca, lecz warto poświęcić czas na solidne pozycjonowanie, tym bardziej jeśli myślisz o utrzymaniu pozycji w perspektywie lat nie tylko miesięcy.

Zleć pozycjonowanie specjaliście SEO!

Zapraszam do współpracy!

Specjalista SEO, Mariusz Kołacz

Dane kontaktowe:
SocialTrends.pl Mariusz Kołacz
42-300 Myszków (woj. śląskie)
ul. Krasickiego 49A
NIP: 5771902660
REGON: 367677764
E-mail: m.kolacz(malpa)techformator.pl

  • Analizy profilu linków (kary ręczne i algorytmiczne, przez ostatnie lata wykonałem ponad 1000 audytów profilu linków przychodzących),
  • Kompleksowe Audyty SEO (ponad 260 wykonanych audytów SEO dla sklepów internetowych, stron firmowych, portali, prywatnych blogów),
  • Tworzenie i optymalizacja stron WWW,
  • Prowadzenie stron i sklepów internetowych (aktualnie doradzam, optymalizuje procesy sprzedażowe ale nie zajmuje się fizycznym prowadzeniem sklepów internetowych, obsługą zamówień, logistyką etc.),
  • Pozycjonowanie i kompleksowa promocja,
  • Tworzenie narzędzi SEO (aktualnie narzędzia SEO tworzę wyłącznie na potrzeby własne),
  • Copywriting,
  • Tłumaczenie skórek i wtyczek, tłumaczenie UI aplikacji (Angielski => Polski i Polski => Angielski), przykładowe tłumaczenia – CommentLuv, SpamStopper, Gamelan, interfejs Visual SEO Studio, aplikacje WebCookiesSniffer, TcpLogView, DomainHostingView i inne (aktualnie tłumaczenia realizuję wyłącznie na potrzeby marketingu internetowego, mimo to, jeżeli masz jakiś ciekawy projekt, wtyczkę, GUI/UI aplikacji do przetłumaczenia, napisz do mnie, zobaczę co da się zrobić).
  • Prowadzenie kampanii Google ADS,
  • Prowadzenie kampanii Facebook ADS,
  • Optymalizacja konwersji w sklepach internetowych,
  • Tworzenie zaplecza SEO,
  • Doradztwo w zakresie domen, stron internetowych, hostingów, w tym profesjonalna wycena stron internetowych/domen.

Pracuję jako freelancer SEO na terenie całej Polski: Częstochowa, Myszków, Radomsko, Zawiercie, Dąbrowa Górnicza, Tarnowskie Góry, Sosnowiec, Katowice, Kraków, Kielce, Wrocław, Warszawa.

Kim jest specjalista ds. SEO?

Jest to osoba, która posiada rozległą wiedzę z zakresu optymalizacji serwisów WWW oraz marketingu internetowego. Jego praca polega głównie na podnoszeniu pozycji strony klienta w wynikach organicznych. Na przestrzeni ostatnich lat wykształciło się kilka nurtów – specjalizacji. Główne specjalizacje to: analityk SEO, specjalista SEM, specjalista ds. mediów społecznościowych, specjalista ds. usability, SEO copywriter oraz specjalista marketingu szeptanego.

Na rynku znajdziemy również osoby, które posiadają wszystkie wymienione specjalizacje (umiejętności). Jak widzisz pozycjoner nie jest już typowym człowiekiem o wąskich horyzontach. Obecnie dobry specjalista SEO potrafi programować, tworzyć skrypty SEO, które pozwolą zautomatyzować powtarzające się czynności, posiada umiejętności analityczne, zna się na AdWords i innych systemach reklamy internetowej, potrafi pisać dobre teksty zarówno specjalistyczne, jak również do precli czy katalogów (copywriter), a także zna się świetnie na marketingu szeptanym.

Moje doświadczenie w rozbiciu na poszczególne specjalizacje:

  • Audyty SEO – od 2010 roku wykonałem ponad 300 audytów SEO oraz ponad 1000 audytów profilu linków przychodzących.
  • Optymalizacja SEO i wydajnościowa,
  • Marketing szeptany,
  • Pozycjonowanie stron w wynikach organicznych,
  • SEO copywriting
  • Media społecznościowe,
  • Programowanie SEO,
  • Marketing w wyszukiwarkach SEM (Google ADS),
  • Analityka internetowa,
  • Usability (UX).

Zawsze dążę do rozszerzania swoich umiejętności, pozyskiwania nowych informacji, które mogą być przydatne w optymalizacji czy promocji serwisów internetowych. Wychodzę z założenia, jeśli ktoś uważa, że potrafi już wszystko w danej dziedzinie jest w dużym błędzie. Zawsze można nauczyć się czegoś nowego.

Jak wygląda proces pozycjonowania?

Proces pozycjonowania stron internetowych rozpoczynamy od analizy SEO domeny, wybrania najbardziej atrakcyjnych fraz i oszacowania ich konkurencyjności oraz analizy dotychczasowego profilu linkowania. Gdy już dysponujemy informacjami o serwisie, można przejść do optymalizacji – czyli wdrażania rozwiązań, które mają pomóc uzyskać wysoką pozycję w wynikach organicznych. W zależności od typu pozycjonowanego serwisu poszczególne etapy i kolejność może się różnić, inaczej będzie wyglądała procedura dla sklepu internetowego, a inaczej dla strony firmowej z kilkoma podstronami o zasięgu lokalnym, jeszcze inaczej dla portalu internetowego o zasięgu ogólnopolskim. Temat omówię dokładniej w odrębnych wpisach.

Od momentu zastosowania optymalizacji następuje pozycjonowanie witryny. Bardzo istotne w całym procesie jest monitorowanie efektów pracy, przez cały okres sprawdzane są pozycje fraz a także (w zależności od formy współpracy) ruch przychodzący do strony, jego jakość oraz wpływ na sprzedaż w witrynie bądź sklepie internetowym. Na tej podstawie wyciągane są wnioski, które następnie mogą posłużyć do zmodyfikowania strategii linkowania i/lub promocji serwisu internetowego.

Ostatnia aktualizacja informacji na stronie: 09-05-2022