Już 21-22 września w Częstochowie odbędą się pierwsze warsztaty z cyklu Akademii Sempai – projektu prowadzonego przez jedną z najlepszych agencji SEM w Polsce. Akademia Sempai skupia się na szerzeniu praktyczniej wiedzy w dziedzinie SEO, AdWords i Analityki Webowej. Na pierwszym otwartym warsztacie poruszane będą tematy z dziedziny AdWords.
Program skierowany jest zarówno do osób, które chcą poznać podstawy systemu Google AdWords jak i do tych, którzy chcą rozszerzyć swoje umiejętności na poziomie średnio-zaawansowanym.
Na podstawowych warsztatach nauczysz się w metodyczny sposób zaplanować i przeprowadzić działania reklamowe w systemie Google Adwords. Od założenia konta, poprzez jego pre-konfigurację oraz stworzenie i wystartowanie pierwszych kampanii zarówno w sieci wyszukiwania jak i sieci reklamowej. Poznasz także znaczenie konwersji i podstawy jej optymalizacji w oparciu o połączenie konta ze statystykami Google Analytics.
Jeżeli interesuje cię wiedza bardziej rozszerzona, będziesz miał szansę poznać dobre praktyki w procesie startu i umiejętnego prowadzenia kampanii. Poznasz i nauczysz się korzystać z Edytora Adwords umożliwiającego szybką i sprawną rozbudowę kampanii obejmujących nawet tysiące produktów. Nauczysz się optymalizacji kampanii pod kątem kryteriów jakościowych i efektywnościowych oraz obsługi akcji promocyjnych. Zdobędziesz również praktyczną wiedzę w zakresie kampanii sprzedażowych, w szczególności kampanii produktowych w e-commerce oraz remarketingu dynamicznego. Zwieńczeniem szkolenia będzie wykorzystanie raportów Google Analytics w praktycznej analizie i optymalizacji kampanii Google Adwords. Przykłady na bazie studium przypadków szeregu realnie prowadzonych działań reklamowych.
Prowadzącym szkolenie będzie Adam Cieśla – człowiek z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży marketingu internetowego, ze specjalizacją w wyszukiwarce Google. SEM Manager w Sempai. Organizuje pracę i rozwój zespołu obsługującego projekty dla ponad 100 klientów. Prowadzi audyty, wdraża strategie, projektuje i optymalizuje kampanie w oparciu o analitykę webową. Ekspert marketingu efektywnościowego dla e-commerce. Począwszy od 2008 roku skompletował kolejne oficjalne certyfikaty Google w zakresie reklamy Adwords w sieci wyszukiwania, sieci reklamowej oraz analiz i raportowania z Google Analytics.
Jego wiedza oparta jest o praktykę, a poparta świetnymi wynikami jego kampanii – aby nie rzucać słów na wiatr i pokazać na jakich projektach będą omawiane konkretne zagadnienia polecam zapoznać się z bardzo dobrym case-study jednej z jego kampanii – Księgarni Internetowej Legolas.
Szkolenia do tej pory prowadzone były dla zamkniętych grup, a Częstochowa jako pierwsza będzie miała okazję nauczyć się praktycznej wiedzy od praktyka SEM.
Warsztaty podzielone są wedle poziomów na dwa osobne dni. Istnieje możliwości zakupu pakietu całych warsztatów. Organizator zapewnia, że jeżeli uczestnik wykaże się chęcią i zaangażowaniem, bez problemu może zrozumieć obydwa poziomy i zdecydować się na pakiet obydwu poziomów – nawet bez wcześniejszej znajomości AdWords.
W imieniu organizatorów – zapraszam.