Od kilku dni dostępny jest nowy numer magazynu FIRMER 3/2019, który zawiera porady praktyków, w tym wiedzę przydatną dla małych i średnich przedsiębiorstw.
W najnowszym wydaniu znajdziemy wywiad z Tomaszem Kammelem o efektywnej komunikacji w biznesie, czy też artykuł o coworkingu, który cieszy się coraz większą popularnością (nie tylko w dużych miastach). Bardzo zaciekawił mnie również artykuł Pani Anny Ledwoń-Blacha o komunikowaniu się z pokoleniem „Z”.
W numerze można przeczytać także artykuł o pozycjonowaniu nowej strony internetowej, którego jestem autorem. Tytuł może być odrobinę mylący, albowiem w artykule skupiłem się na początkowej fazie – od zakupu domeny i dokonaniu wyboru odpowiedniego hostingu, poprzez zaprojektowanie strony internetowej (struktury), a skończywszy na gruntownej optymalizacji, natomiast jak pokazuje praktyka, kluczem do sukcesu w SEO jest połączenie wszystkich elementów, zarówno czysto technicznych, jak i tych o znaczeniu typowo związanych z procesem pozycjonowania. Gdy połączymy wszystkie elementy – mamy wynik! Jest to szczególnie ważne dla nowych firm (stron), gdzie często witryny pięknie wyglądają, ale niestety mają niską efektywność generowania ruchu z wyników wyszukiwania (co na późniejszych etapach w strategii SEO objawia się problemami w uzyskiwaniu wysokich pozycji). Warto zadbać o wszystko już na samym początku!
Miłej lektury!
Bezpłatny magazyn FIRMER 3/2019 możesz pobrać ze strony wydawcy.