TechFormator
  • Mobile
  • Systemy
  • Sprzęt
  • e-Marketing
  • Bezpieczeństwo
  • Inne
    • Aktualności
    • Oprogramowanie
  • Social Trends
  • Kontakt
  • Reklama
TechFormator
  • Mobile
  • Systemy
  • Sprzęt
  • e-Marketing
  • Bezpieczeństwo
  • Inne
    • Aktualności
    • Oprogramowanie
  • Social Trends
  • Kontakt
  • Reklama
Mariusz Kołacz
31 komentarzy
20 lutego 2011
dobry niedobry

Jak sprawdzić poziom zaufania i autorytet domeny?

Dzisiaj PageRank nie jest już kluczowym elementem wyznaczającym jakość strony internetowej, jest on co najwyżej jednym z punktów, które należy brać pod uwagę. W ostatnich latach głośno jest o algorytmie TrustRank oraz pojęciu autorytetu domeny i podstron. W tym poradniku postaram się przybliżyć Wam te kwestie oraz przedstawić ciekawy dodatek do przeglądarki Mozilla Firefox, pozwalający na wyodrębnienie atrybutu Domain Authority przyporządkowanych danej witrynie.

Algorytm TrustRank

TrustRank to system oceniania stron internetowych, którego zadaniem jest oddzielenie złych witryn (głównie spamerskich) od tych dobrych, które zawierają wartościową unikalną treść, linkują do dobrych wartościowych witryn i odwrotnie, mają dużo wartościowych linków przychodzących z domen o wysokim TrustRanku. Mechanizm działania łatwo zwizualizować, wyobraźmy sobie sito, przez które przepuszczane są witryny wartościowe i spamerskie, te które nie spełniają warunków filtracyjnych są dyskwalifikowane. Szczegółowe informacje na temat funkcjonowania algorytmu TrustRank możecie znaleźć na Wiki i w dokumencie pt. Combating Web Spam with TrustRank (opis od A do Z).

Według ogólnodostępnych informacji na zaufanie domeny składa się wiele czynników, istotne są między innymi:

  • Jakość witryn linkujących do Twojej strony. Czym starsza witryna tym wyższy TR, czym więcej linków ze starszych domen, tym wyższy TR Twojej strony.
  • Jakość linków wychodzących z Twojej witryny. Należy bardzo zwracać na to uwagę. Umieszczenie szkodliwego odsyłacza może obniżyć pozycję Twojej witryny.
  • Linkowanie do pozycjonowanej strony „z sąsiedztwa” (zaplecza). Nie od dziś chodzą pogłoski, że Google identyfikuje właścicieli domen, oczywiście nie chodzi o fizyczną identyfikację lecz o ustalenie pokrewieństwa witryn. Zapytacie zapewne, a w jaki sposób może to robić? Po pierwsze, poprzez identyfikację w ogólnodostępnej bazie Whois. Po drugie, poprzez usługi Google. Prosty przykład, po wprowadzeniu kilku witryn w usłudze Google Analitics (w obrębie jednego konta), Google potrafi powiązać ze sobą strony. Jeżeli jedna podpadnie, istnieje prawdopodobieństwo, iż pozostałe będące w sąsiedztwie zostaną zbadane i w przypadku wykrycia niepożądanych schematów działań także i one zostaną ukarane. Pomijam tutaj inne metody, jak wzajemne linkowanie lub postawienie całego zaplecza w obrębie jednego adresu IP ponieważ to jest oczywiste.
  • Dane statystyczne zawarte w usługach Google również mogą mieć wpływ na zaufanie witryny.

Autorytet domeny

Autorytet domeny określany jest poprzez liczbę linków przychodzących z wartościowych stron do Twojej witryny. Istotny jest również sposób linkowania oraz miejsce, w którym znajdują się odsyłacze.

Google potrafi z dużą precyzją określić miejsce położenia odsyłaczy. Najmniej atrakcyjnym miejscem położenia linków jest stopka. W oczach wyszukiwarek linki tego typu mają zdecydowanie mniejszą wartość od linków znajdujących się w tekście, który powiązany jest tematycznie ze stroną, do której linkuje. Zgodnie z powyższym, należy pozyskiwać dobre jakościowo linki, z domen o wysokim autorytecie.

SEOmoz Toolbar, sprawdzenie zaufania i autorytetu domeny

Niewątpliwie najprostszą metodą na sprawdzenie tychże danych jest instalacja odpowiedniego dodatku do przeglądarki Firefox – SEO Toolbar.

Wtyczkę instalujemy wedle instrukcji instalacji wtyczek do Firefox.

Po ponownym uruchomieniu przeglądarki, na górze pojawi się dodatkowy pasek. Aby sprawdzić autorytet domeny/strony wystarczy przejść na daną witrynę.

SEOmoz Toolbar, autorytet strony i domeny

Na pasku SEOmoz zobaczymy aktualne wskaźniki PA i DA. PA to Page Authority (autorytet strony/podstrony), a DA – Domain Authority (autorytet domeny). Dodatkowo na zakładce Settings dostępne są pozostałe wyznaczniki, niestety większość z nich jest niedostępna dla darmowych kont.

Możemy także udać się na stronę www.opensiteexplorer.org i wpisać adres witryny, którą chcemy poddać analizie.

Polecane dla Ciebie

napis Core Web Vitals

Google: Sygnały dotyczące jakości strony WWW

Google Ads

Google Ads, czyli wszystko co warto wiedzieć!

problem rozwiazany

Usunięcie aliasu kategorii z adresu URL (WordPress 3.x)

31 komentarzy

Kliknij tutaj aby skomentować
  • Justyna pisze:
    9 marca 2011 o 21:19

    Witaj Mariusz,

    Ciekawy artykuł z wartościowymi linkami. Przetestuję toolbar SEOMozu w porównaniu z innymi narzędziami, z których już korzystam.

    Jestem zwolennikiem pozyskiwania linków z rozmaicie usytuowanych miejsc na stronach, tych mniej i bardziej wartościowych. Efekty są bardzo dobre, przy zachowaniu oczywiście zasad używania słów kluczowych z mieszanką innych.

    Korzystasz może z MajesticSEO? Nawet niedawno goście z Market Samurai przeżucili się na pozyskiwanie danych z tego miejsca, odstawiając Yahoo w związku z niepełnymi danymi, jakie Yahoo od pewnego czasu podaje.

    Pozdrawiam

    • Mariusz Kołacz pisze:
      9 marca 2011 o 21:40

      Cześć, dokładnie też takie zdanie mam, oprócz tego liczy się także naturalność choć pozycjonowane samo w sobie jest sztuczne i ciężko jest zachować urozmaicone lokalizacje linków i równe tempo przyrostu. Co do MajesticSEO, kiedyś czytałem na ten temat artykuł, lecz jeszcze nie korzystałem z tego. Dzięki za przypomnienie o tym. Yahoo w ostatnim czasie rzeczywiście dziwnie raportuje liczbę backlinków (przynajmniej u mnie na 2 domenach to obserwuję), bardzo dziwne skoki są, nie wiem czym to jest spowodowane.

  • Justyna pisze:
    11 marca 2011 o 21:14

    Tak, dziwna sprawa z Yahoo.

    Jeszcze dziwniejsze jest to, że po przeniesieniu sprawdzania linków z pomocą Majestic SEO, okazało się, że mam znacznie więcej linków do różnych domen, niż to pokazywał Yahoo. Oczywiście, super, ale jednocześnie narzędzie pokazuje, że konkurencja też ma więcej linków, więc w sumie na to samo wychodzi. Jednak wyniki analiz linków w MSEO są stabilne w porównaniu z Yahoo.

    • Mariusz Kołacz pisze:
      12 marca 2011 o 09:54

      Też z ciekawości sprawdziłem i dochodzę do podobnych wniosków, okazuje się, że wyświetla więcej wyników niż Yahoo, bardzo dobre narzędzie.

  • Hodowla Jamników pisze:
    24 sierpnia 2011 o 00:55

    Bardzo dobry artykuł.
    Nieszablonowy i wnoszący nowe spojrzenie na SEO, które nie dla wszystkich jest zrozumiałe.
    Z reguły PA jest wyższe od PA prawdopodobnie jest to spowodowane kierowaniem linków na stronę główną ?

    • Mariusz Kołacz pisze:
      24 sierpnia 2011 o 11:47

      Z tego co wiem wynika to w różnicy kalkulacji. Domain Authority wyznacza ranking strony głównej oraz wszystkich jej subdomen, natomiast Page Authority dotyczy wartości konkretnej strony/podstrony.

  • Hodowla Jamników pisze:
    24 sierpnia 2011 o 12:19

    Domain Authority wyznacza ranking strony głównej oraz wszystkich jej subdomen, natomiast Page Authority dotyczy wartości konkretnej strony/podstrony.

    Tak to jest jasne i zrozumiałe.
    Ale czy jestesmy w stanie mieć wyższy Domain Authority od Page Authority ?

    W poprzednim moim wpisie był błąd
    Powinno być :
    Z reguły Page Authority jest wyższe od Domain Authority prawdopodobnie jest to spowodowane kierowaniem linków na stronę główną ?

    • Mariusz Kołacz pisze:
      24 sierpnia 2011 o 12:42

      W niektórych scenariuszach jest to możliwe, lecz tak jak powiedziałeś, na ogół mamy do czynienia z sytuacją, gdzie PA jest wyższe od DA. Tutaj musielibyśmy mieć dokładne info jakie są algorytmy tych dwóch wyznaczników.

  • topgirl pisze:
    3 listopada 2011 o 02:25

    Bomba! nawet nie wiedziałem ze istnieje cos takiego jak Trust Rank, ale z tego co widze to wartosci są podobne do PageRank tylko ze bardziej dokladne.

  • Zbigniew Grabowski pisze:
    3 listopada 2011 o 10:33

    Ja ostatnio zacząłem ostro katalogować stronę w katalogach na bardzo starych domenach, z historią w Wayback Machine nawet sprzed 2000r, pierwsze efekty widać, będę teraz sprawdzał TR. Korzystając z tych narzędzi zacząłem badać jakie najbardziej wartościowe strony linkują do mojej konkurencji, która jest nieco wyżej w SERP-ach, aby oczywiście tam też zaistnieć z unikalnym opisem. Powoli, konsekwentnie do góry 🙂

    Dziękuję za przydatny art, tego właśnie szukałem.

  • hemoroid pisze:
    3 stycznia 2012 o 10:00

    Jakie działania mogą wpłynąć negatywnie na wartość TrustRunk? Staram się pozycjonować swoją stronę i chciałbym działać zgodnie z wytycznymi google dlatego warto wiedzieć jakich działań się wystrzegać.

    • Mariusz Kołacz pisze:
      3 stycznia 2012 o 11:09

      Ciekawy temat poruszyłeś w sam raz na nowy artykuł 🙂

      Co do zasad, jak już wspomniałeś wytyczne Google są głównym i najważniejszym dokumentem zawierającym zestaw wskazówek jakimi należy się kierować podczas pozycjonowania i promocji witryny. Jeśli nie złamiemy żadnego z punktów, nie będzie podstaw do obniżenia TR.

      Co do kwestii linkowania – według oficjalnie podawanych informacji nie może zaszkodzić, ale jak zerkniemy na to nieco inaczej, a mianowicie jeśli witryna może otrzymać filtr za monotonne linkowanie na jeden anchor, to sam ten fakt oznacza, że linkowanie może mieć negatywne konsekwencje dla pozycjonowanej strony, co za tym idzie stwierdzenie, że nie można zaszkodzić stronie złym linkowaniem jest sprzeczne z tym co obserwujemy. Zatem nie tylko trzymanie się wytycznych, ale również mądre linkowanie wpływa na podwyższenie lub obniżenie TR. Co więcej, z tego co zaobserwowałem nawet fakt, do jakich stron linkujemy ma znaczenie. Ten temat jest bardzo szeroki, nie sposób tego opisać w komentarzu. Pytanie zapiszę do realizacji. Dzięki 🙂

  • Karol pisze:
    13 stycznia 2012 o 23:43

    Artykuł fajny, nie mniej wprowadził mnie w pewien niepokój.
    1) Mam 2 witryny, obie zident. przez Gogla w webmasters tools. Jedna to firmówka, druga do blog z tej samej branży, ale pisany dla fanu, nie zaplecza. Nie mniej planuję zamieścić na nim link do firmówki. Czy taki link może być bezwartościowy dla G tylko dla tego, że jest jeden właściciel albo wręcz mogę dostać filtr?
    2) Czy Trust Rank to wypadkowa PA i DA?
    3) Jaka jest skala wartości PA i DA?
    Pozdr. Karol.

    • Mariusz Kołacz pisze:
      14 stycznia 2012 o 00:29

      1) Filtru za jeden link nie dostaniesz, natomiast z uwagi na powiązanie obydwu stron może zdarzyć się sytuacja, że linki prowadzące do strony A1 ze strony A2 zostaną zdewaluowane. Ciężko mówić tutaj o konkretach, ponieważ trzeba uwzględnić dodatkowe czynniki, jak choćby IP serwera na którym są strony, DNSy. Mogę się odnieść do konkretnego przykładu a ogólnie mogę napisać tylko tyle.

      2) Na TrustRank składa się nie tylko DA i PA, ale także wszystkie inne atrybuty przynależne do statystyk prowadzonych przez SEOmoz, można powiedzieć, że jest to wypadkowa wszystkich analizowanych czynników wpływających na ocenę wartości witryny przez SEOmoz. Więcej na ten temat znajdziesz na ich stronie http://www.seomoz.org/learn-seo/moztrust

      3) Jest to skala logarytmiczna w przedziale od zera do 100, więcej info tutaj http://www.seomoz.org/learn-seo/domain-authority

    • Ania pisze:
      21 października 2012 o 20:16

      Witam. Mam podobny problem odnośnie dwóch stron. Mam nową stronę i zaczynam ją linkować. Mam też stronę o podobnej tematyce i chciałabym ją potraktować jako zaplecze.
      I tu mam pytanie.
      1. Strony są na tym samym hostingu (IP serwera i DNSy te same) – lepiej nie linkować strony.
      2. Stronę przenoszę na inny hosting lub zmieniam IP serwera (chyba da się to zrobić) – wtedy mogę linkować?

      Pozostaje kwestia rejestracji obu domen na tą samą osobę i usług Google na nich?
      Widziałam opinie, że żle to wpłynie na DA strony linkowanej, a zaplecze powinno być rejestrowane na kogoś innego oraz bez narzędzi i usług google.
      Może ktoś pomoże w tej kwestii?

    • Anna pisze:
      23 października 2012 o 19:30

      Witam
      Napisałam już raz, ale komentarz zniknął.
      Mam troszkę podobną sytuację. Tworzę stronę, którą zaczynam pozycjonować. Mam też drugą stronę o podobnej tematyce, którą mogłabym wykorzystać jako zaplecze.
      I tu pytanie.
      Jeśli strony są na tym samym serwerze i zarejestrowane są na tą samą osobę – lepiej nie linkować?
      Gdyby jednej zmienić IP serwera, wtedy nie wpłynie to na DA?
      Jest jeszcze kwestia usług google, które z zaplecza trzeba by było wyrzucić?
      Czytałam gdzieś, że tworząc zaplecze które ma nam pozytywnie wpłynąć na DA, powinno ono być zarejestrowane na kogoś innego, choćby kogoś bliskiego.
      Czy ktoś mógłby pomóc rozwiać wątpliwości początkującej autorce?
      Pozdrawiam

  • Melua pisze:
    22 lutego 2012 o 21:02

    We mnie też artykuł wprowadził niepokój – mam kilka stron internetowych i blogów. Stosuję system linkowania powiązanego – zwłaszcza na blogach umieszczony jest moduł z linkami odsyłającymi do pozostałych witryn na zasadzie „Polecamy”. Wszystkie adresy mam podpięte pod Analytics, Webmaster Tools, czy to oznacza, że roboty Google mogą to źle oceniać, ? Dodam, że każda strona ma unikalną treść i jest stale rozwijana. Nie stanowi statycznego zaplecza. Z góry dziękuję za pomoc.

    • Mariusz Kołacz pisze:
      22 lutego 2012 o 21:30

      Wszystkie linki wychodzące ze strony głównej i podstron (w schemacie site-wide) obniżają wartość witryny i mogą stanowić pretekst do obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania. Nawet zauważyłem dość intrygujące zjawisko, gdzie wniosek jest jeden: linki wychodzące nofollow mogą obniżyć wartość strony – to jest o tyle dziwne, że jeśli link nie przekazuje mocy powinien być traktowany neutralnie, a jednak takie dziwactwo na jednej ze stron zaobserwowałem, linki były z widżetu komentarzy, wszystkie były opatrzone nofollow lecz często prowadziły do stron niepowiązanych tematycznie i Gogiels uznał to za przegięcie. Sprawa wymaga dodatkowych testów, być może to tylko przypadek. Do Twojego opisu nie mogę się odnieść, aby można było odpowiedzieć precyzyjnie zawsze trzeba widzieć pełen obraz sytuacji a nie tylko skrawek 😉 Pozdrawiam

  • Max R. Albert pisze:
    6 marca 2012 o 09:59

    Hej… dzięki za bardzo ciekawy artykuł. Dał mi dużo od myślenia. Czasami jest tak, że człowiek coś tam wie, gdzieś coś słyszał, ale dopiero uporządkowanie tematu przez fachowca daje pełen obraz.

  • Ewa Chojecka pisze:
    28 lipca 2012 o 14:53

    Zgadzam się – Page Rank juz dawno się nie liczy. Natomiast jesli chodzi o TR to Google nigdy nie ujawnił jakie sa elementy tego algorytmu, mówią tylko ogólnikowo o reputacji, zaufaniu, itp czyli klasyczne bla bla Matta Cuttsa… To o czym piszesz to jedynie „zgadywanie” SEO MOZ, oczywiście są oni chyba najbardziej wiarygodni jesli chodzi o SEO, ale te rankingi, które podają to MozRank i Moz Trust , a nie Trust Rank Google…
    Jesli chodzi o elementy TR to jest chyba więcej czynników, które sa tu ważne, wg mnie to np wiek samej domeny , historia i ogólna „znajomość marki” i pewnie jeszcze kilka innych:)

  • Michał pisze:
    23 sierpnia 2012 o 12:41

    I w ten właśnie sposób widać jak bardzo negatywny wpływ na DA mają blasty z różnego typu programów typu SB.
    Zdecydowanie lepiej inwestować w jakość, nie ilość.

    • Mariusz Kołacz pisze:
      23 sierpnia 2012 o 13:29

      Zgadzam się całkowicie choć nie tylko blasty, linki site-wide na marnych stronach nawet w większym stopniu obniżają DA.

  • jadewblasku.pl pisze:
    19 listopada 2012 o 15:36

    Seomoz toolbar nie znałem, dzięki za polecenie 🙂 A przy okazji pytanie na co bardziej zwracać uwagę PA czy DA?

  • gość pisze:
    12 lutego 2013 o 00:36

    Gdzie szukać stron z wysokim TR takie, aby można było dodać link ? Bo generalnie znalezienie fajnych stron z wysokim i bardzo wysokim TR nie jest trudne,ale żeby można było dodać link – to graniczy już z cudem. Nie wiem, czy tylko ja odnoszę takie wrażenie, ale jest to trudne. Ktoś poratuje ?

  • gość pisze:
    12 lutego 2013 o 09:21

    W tym cała zabawa, żeby takie strony znaleźć. Niestety nikt Ci nie poda adresów – trzeba szukać i myśleć.

  • Anka pisze:
    14 lutego 2013 o 20:44

    Drogi gościu. Najprostszym sposobem jest oczywiście skorzystanie z listy stron CommentLuv, ale ma ona ograniczone zastosowanie. Sama szukam właśnie innych metod, więc jeśli ktoś chciałby się podzielić spostrzeżeniami, to zapraszam.

  • Marek pisze:
    11 maja 2013 o 16:08

    Czyli im większe PA i DA tym lepiej? Powiedz mi jeszcze, jak można zwiększyć PA? Trzeba po prostu linkować, tak?

  • VIDEO-FOTO-KRIS pisze:
    12 czerwca 2013 o 10:24

    Zgadzam się lecz nie całkiem – Google ma swoje widzi mi się i to czasami bardzo ciekawe – kontaktowałem się w sprawie dziwnej sytuacji – strona internetowa stworzona w flash – przez dwa lata dostaje PR 3 a po zmianie strony na bardziej wartościową taką jak teraz mamy – zabiera nam PR 3 i tak od pół roku. Posiadamy bardzo dobry TR i spadamy z pozycji na łeb na szyję. Pisałem – tak z czystej ciekawości jak to jest – sami nie wiedzą stworzony skrypt do określania wartości stron i nikt nie wie jak to działa ? Strona Flash po pół roku otrzymuje PR 1 po dwóch latach PR 3 a strona z treścią po pół roku – PR 0 Narzędzie TR czy PR to tak naprawdę moim skromnym zdaniem zerowa wartość przydzielana tak na zasadzie widzi mi się – mowa o robocie. Nie mamy starej strony dla porównania ale ta flash nie miała żadnej wartości w treści a miała i wysokie pozycje i PR 3 i TR uzyskany w szybkim tempie. Może się mylę ale sytuacja jest dziwna. A – nie stosowaliśmy żadnego pozycjonowania !!! Pozdrawiam. VIDEO-FOTO-KRIS Strona obecna video-foto-kris.pl – można sobie popatrzeć i stwierdzić czy jest wartościowa czy nie w naszej branży ? Treści pisane przez nas. Sprawdzane czy nie są gdzieś kopiowane. Opinia na ten temat jest moja i nie koniecznie musicie się z nią zgadzać. jednak śmiem twierdzić po moich poszukiwaniach przyczyn takiego a nie innego działania Google, że nie ma specjalnie określonego współczynnika oceniającego strony. czy ma na to wpływ pozycjonowanie – może ale wydaje mi się że linki uzyskane w sposób naturalny są tez różnie traktowane.

  • Jacek Pastuszko pisze:
    17 sierpnia 2013 o 18:08

    Zainstalowałem dodatek Seo Toolbar do firefoxa dzięki czemu widać wartość witryn na których będę pisał komentarze. Dotychczas nie zwracałem na to uwagi i komentowałem na blogach z mojej niszy. Teraz będę widział, czy komentarz podniesie w oczach google wartość mojego bloga.
    Dziękuję za cenne wskazówki.
    Pozdrawiam,
    Jacek Pastuszko

  • Łukasz - Być Widocznym pisze:
    16 października 2013 o 08:59

    Polecam wszystkim przetestować nowe narzędzie do sprawdzania wskaźników. W tej chwili można już sprawdzać PR i wskaźnik serpstat oraz Trust Flow i Citation Flow dla całych list adresów. Niebawem będzie można pobierać masowo Domain Authority i Page Authority. W planach jest zapisywanie i sprawdzanie historii wskaźników, będzie można oglądać wykresy, czy dany adres jest coraz lepszy, czy wręcz przeciwnie coraz gorszy. Możliwości wykorzystania tych danych są ogromne, począwszy od wiedzy, czy pozycjonowanie idzie w dobrym kierunku, czy też trzeba zmienić strategię, przez sprawdzanie backlinków, aż do wybierania stron, na których warto umieszczać nowe linki. Aplikacja jest bezpłatna i najprawdopodobniej taka zostanie.

  • infomiasto.eu pisze:
    27 listopada 2019 o 11:48

    A czy linki nofollow mogą przenosić trust rank na strona do jakiej prowadzą. Czy page autority do linkowanej strony mimo że to są linki nofollow? Kiedyś gdzieś czytałem że przenoszą ale nie mogą znaleźć ponownie nigdzie takiej treści.

Kategorie

  • Aktualności68
  • Internet i bezpieczeństwo44
  • Marketing internetowy168
  • Oprogramowanie43
  • Sprzęt38
  • Systemy operacyjne39
  • Urządzenia mobilne23

Najczęściej czytane

praca dla ecoomerce

Księgowość dla e-commerce – kryteria wyboru biura rachunkowego

koszyk zakupowy

Czy hosting ma wpływ na konwersję w sklepie internetowym?

napis Core Web Vitals

Google: Sygnały dotyczące jakości strony WWW

Google Ads

Google Ads, czyli wszystko co warto wiedzieć!

Wyszukaj

Poradniki IT

proxy kostki

Proxy Switchy, zaawansowany menedżer proxy dla Google Chrome

napis print

Drukowanie kolorowe – wszystko co musisz wiedzieć o drukowaniu w kolorze

speed

Skompresuj grafikę, skróć czas ładowania strony!

stanowisko pracy

Poradnik dla początkujących użytkowników iMaców – to musisz wiedzieć po przesiadce z Windowsa

Poradniki SEO

Black Friday 2019

10 wskazówek jak nie dać się oszukać podczas Black Friday 2022 i Cyber Monday 2022

seo content

Prowadzenie bloga sklepu internetowego – 20 przydatnych narzędzi

notatnik wordpress

Pozycjonowanie WordPress – przydatne wtyczki

seo wzrost na wykresie

Jak sprawdzić czy strona jest pozycjonowana?

Oferta

Świadczę kompleksowe usługi z zakresu marketingu internetowego, w szczególności optymalizacja, pozycjonowanie stron i sklepów internetowych, audyty SEO, audyty pozycjonowania, audyty linków, audyty słów kluczowych, audyty kar od Google, audyty techniczne. Prowadzę również kampanie reklamowe Google ADS i Facebook ADS oraz tworzę treści na sklepy internetowe i blogi. Przeczytaj więcej na SocialTrends.pl

O blogu TechFormator

Na blogu poruszane są tematy związane z marketingiem internetowym i nowymi technologiami. Znajdziesz tutaj poradniki o pozycjonowaniu i optymalizacji stron, recenzje narzędzi SEO, oprogramowania użytkowego dla Windows, Linux i urządzeń mobilnych, recenzje sprzętu IT oraz poradniki komputerowe.

Copyright 2023 - Blog technologiczny TechFormator.pl
  • Pozycjonowanie
  • Reklama
  • Archiwum
Wykorzystujemy pliki cookies. Przeglądając stronę wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie zgodnie z ustawieniami przeglądarki [Polityka prywatności]